Dienstag, 23. September 2014

[Cover Reveal] The Doublecross von Jackson Pearce


Das neue Buch von Jackson Pearce ist ein Kinderbuch. Das sie sich mal in ein etwas anderes Genre wagt, stand ja schon Anfang des Jahres fest und jetzt gab es das Cover zu sehen! Ich finde es eigentlich echt niedlich...ich kann mir jedenfalls einiges darunter vorstellen und je länger ich es anschaue, umso besser gefällt es mir. Der Zeichenstil ist zwar schon etwas gewöhnungsbedürftig, aber ich würde sowieso jedes Buch von der Autorin lesen.

Und darum geht es: Part Spy Kids and all fun, The Doublecross is the first in a fresh middle grade action-adventure series with a healthy dose of humor. Everyone in twelve-year-old Hale’s family is a spy, going way back. They’ve all worked for the Sub Rosa Society, a top secret organization where new agents aren’t recruited; they’re born. His parents may be the ultimate spy team at SRS, but Hale isn’t a typical stealthy spy—he is, as his mother puts it “big-boned,” and as some classmates put it, “fat.” Still, he’s convinced he will someday be a great field agent. After all, it’s his legacy. But when both his mother and father go missing on a secret mission—likely captured by the SRS’s number one enemy—it’s Hale’s time to step up and (with a little help from his acrobat-cheerleader little sister) save the day.

Ich finde, das klingt nach einer total witzigen und coolen Geschichte! :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Dankeschön, dass du so lieb bist und Feedback, deine Meinung oder Anregungen hinterlässt! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...