Mittwoch, 4. März 2015

[Cover Reveal] Neues von Huntley Fitzpatrick



Nach "Mein Sommer nebenan" oder im Original "My Life Next Door" gab es lange Zeit ein paar Gerüchte, um einen zweiten Band und endlich steht ein Cover und auch ein Klappentext fest! :) Im Folgeband geht es um einen Freund der Protagonistin aus Band 1 und die Schwester des Love-Interest. Und das gibts dazu bei Goodreads zu lesen...



*****

Surprises abound and sparks ignite in the highly anticipated, utterly romantic companion to My Life Next Door

Tim Mason was The Boy Most Likely To:
- find the liquor cabinet blindfolded
- need a liver transplant
- drive his car into a house

Alice Garrett was The Girl Most Likely To:
- well, not date her little brother’s baggage-burdened best friend, for starters.

For Tim, it wouldn’t be smart to fall for Alice. For Alice, nothing could be scarier than falling for Tim. But Tim has never been known for making the smart choice, and Alice is starting to wonder if the “smart” choice is always the right one. When these two crash into each other, they crash hard. 

Then the unexpected consequences of Tim’s wild days come back to shock him. He finds himself in a situation that isn’t all it appears to be, that he never could have predicted . . . but maybe should have. And Alice is caught in the middle. 


*****


Ich finde das Cover total süß und es passt zu den anderen englischen der Autorin. Das Buch steht jedenfalls schon lange auf meiner Wunschliste und ich freue mich darauf! Release ist für Juni diesen Jahres geplant. Ein genaues Datum steht nicht fest. 


1 Kommentar:

  1. Jetzt freu ich mich gerade richtig :D Ich hab noch gar nicht mitbekommen, dass es einen zweiten Band geben wird :)

    AntwortenLöschen

Dankeschön, dass du so lieb bist und Feedback, deine Meinung oder Anregungen hinterlässt! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...